Killen 6 år idag!

Ahw. Vill gratta min älskade vovve idag på 6 års dagen idag. Hade jag varit i Brunflo nu så hade jag pussat och kramat ihjäl dig, så som jag brukar göra när jag är där. Hihi. Men det finns verkligen ingen goare hund än Killen. Blir alltid så glad när man kommer, skriker, räcker upp tassen och tittar på mig med sina söta små ögon.
De nätter jag legat och inte kunnat sovit så har alltid min lilla vovve sovit inne hos mig och skyddat mig från allt. Han har alltid lyssnat när jag behövt någon att prata med och han brukar märka när jag mår dåligt. Då kommer han alltid och sätter sig framför mig, tittar på mig med sina små fina ögon och räcker upp tassen på mitt ben.

Jag älskar dig ♥



Första gången jag höll i dig. ♥






Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0