Jag tänker på deeej mhmhmhmmm

Sitter hemma helt själv och lyssnar på Kent på högsta volym nästan. Tänkte ta och skriva lite mer på min lyrikanalys och sedan bara slänga mig i sängen och glo på One Tree Hill. Det känns skönt att jag inte har så mycket kvar i skolan. Har prov i Historia efter höstlovet så jag har hela lovet på mig att plugga, och på tisdag under paroen ska jag som sagt lämna in engelska analysen och imorgon har jag lyrikanalysen som ska in. Uff.. Det har varit en jävligt jobbig vecka ska jag säga er!

Idag har det väl varit en helt okej dag. Fick sovmorgon till 10 idag då vi skulle ha redovisning av våran affisch som jag visade i några tidigare inlägg. Senare under dagen hade vi engelska och efter det mediekommunikation. Jag och Zoofie kände oss inte sugna på vad Åhléns hade att erbjuda som lunch idag, så vi åkte en trappa ner till Hemköp och köpte oss en varsin risifrutti och juice. Gott!

Det här är hur grettans som helst!
|
v


♥ Så här snygg var jag och Amanda idag på mediekommunikationen. Dubbelhaka.. Tjusigt Jessica!




Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0