Jag skulle vilja tänka en underbar tanke

Åh jag, jag skulle vilka tänka klart
Jag skulle vilja tänka en underbar tanke
En underbar tanke idag
Åh jag, jag skulle vilja ha allt kvar
Jag skulle vilka tänka en underbar tanke
En underbar tanke idag.

-
Morsning alla barn! Sitter här och gräver i min godispåse för fullt och bara ser hur mina lår och mage växer. Haha näerå, men det var extra pris på godiset på Ica idag så jag var tvungen att köpa mig en liten påse innan jag åkte hem. HIHI! + Att det är helg så då är det tillåtet!

Denna dag har varit precis som igår. Alltså samma humör och samma sysselsättning. Så ikväll ska jag börja att kolla på säsong 7 på One Tree Hill. Råkade skriva fel i förra inlägget, för jag höll på att ladda ner säsong 7 just då, så då blev det lite fel. Hehe. Det var säsong 6 jag tittade på och grät så mycket till. Just so you know och inte tror något annat liksom. ;-)
Åh.. Vet ni? IMORGON SKA JAG SOVA SOM BARA DEN! Skönt!

Jag och Malin när jag var i Brunflo sist






Puss på dig min fina vän! ♥

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Zoofie

Haha bra ;) bra att jag inte råkade avslöja vad jag sätt av 7an heller ;) haha

2010-10-22 @ 21:31:25
URL: http://zoofie.devote.se
Postat av: elin

åh vad sööt header gumman <3

2010-10-23 @ 12:04:06
URL: http://elinsofieulander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0