Ingen positiv Jessica här idag.. det är ju söndag!

Fy fan vad jag inte vill börja på en ny vecka.. Det är så himla mycket denna vecka att jag bara vill spy. Imorgon har jag redovisning, på tisdag har jag prov i webbdesign, och det ska lämnas in historiauppgifter, filmanalys på engelskan och lyrikanalys på svenskan. Det är säkert något mer som jag har glömt.. Jo juste, affischen på graf-designen ska vara klar denna vecka med.
Jag måste fixa APU plats tills vecka 41 som är om en vecka.. Har frågat på en Ica affär i sundsvall, men de visste inte om de kunde ta in så jag skulle ringa dem imorgon. Tänk om jag inte får platsen nurå.. Vad fan gör jag då? Jag går seriöst och gräver ner mig till Kina och stannar där resten av mitt liv. Jag hatar skolan. Jag hatar allt plugg och jag hatar allt jävla stress!

Jag tappar motivationen.


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: ♥ Linn

♥ Gräv så att du kommer till mig då vännen!

Så ska jag försöka ta hand om dig istället, inte skolan som kan vara så dum...:(

2010-10-03 @ 19:28:11
URL: http://theworldfromhere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0