I'm tired of going and pretend that everything is fine, because it's not

I don't believe that anybody
Feels the way I do
About you now
-
Haha alltså. Hade jag haft en stekpanna i fickan idag på praktiken så hade jag verkligen slagit till de nya praktikanterna i nyllet. Det är 3 kaxiga 95:or? som jag undrar varför de valde att vara på Ica när de inte kan vara seriösa och ska hålla på att fjanta på och inte orkar anstränga sig. De tar upp några skinkor ur en back och går direkt till mig och frågar vart det ska vara, så jag sa tillbaka lite surt att de fick läsa på etiketterna så skulle dem hitta. Då ba "Amen vad fan, det orkar jag inte" och lägger upp skinkan där den absolut inte ska vara. DSÖGMdfäj-l. Då fick ju jag gå och lägga skinkan där den ska vara. Visst, det är okej att de frågar mig, men de kan ju för fasen kolla lite själv först och anstränga sig så som jag har gjort i två veckor.
En som vi alla fyra praktikanter var med och hjälpte till med att packa upp tillsammans med Johan så sa Johan att vi skulle bli klar i bra tid så vi skulle få gå lite tidigare. Ja, Johan satte oss i arbete och gick iväg till ett annat ställe för att packa upp varor. Så när vi var klar så tog de där småglina in vagnen och ba: "Nu slutar vi" också gick dem utan att säga till personalen. Johan vart inte så glad på dem kan jag säga.
Ahmen justja. Jag och en av praktikanterna skulle ställa upp backar i en vagn, och höjden av backarna får inte bli högre än själva vagnen. Det sa jag till honom när han vrångt skulle ställa upp backarna där det inte fick plats för någe mer. Så jag sa att han skulle ställa dem på golvet i stället men han ställde dem där de röda backarna var och gick bara där ifrån (det är färger på backarna och han höll på med de svarta). Då gick jag fram irriterat och tog upp de där jävla tönt backarna som han hade ställt fel och slängde ner backarna jag hade i handen och ställde backarna till rätta. De får ju för fasen göra saker och ting seriöst.

Fan.. hur ska resten av veckan gå då? Det här var bara första dagen och jag vart redan gallfeber redan första timman. Får packa ner stekpannor och kastruller i fickan imorgon. Mohaahah! Näerå!

Nej nu måste jag springa på toaletten, annars blir det en liten kissolycka (Kön till Kaninresan på Liseberg, HAHA!) ;-)
Ha det så bra alla! ♥

Oh fy fasen vilken kul dag det var. Jag ska åka nästa år med! Det ska jag, även om jag får åka ensam med Arlindo.


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Zoofie

HAHAHAHAH ÅH VILKA DRYGA 95OR!

Ibland vill man bara slå såna som dem. Jag kommer nog till stan på torsdag. Ska jag komma dit och terra dem och vara otrevlig? :'D hahahah

2010-10-26 @ 09:54:10
URL: http://zoofie.devote.se
Postat av: malin jönsson

Hahaha ååh vilka jävla snorungar!



Du behöver inte vara orolig, jag ska följa med dig till liseberg nästa år! :D <3

2010-10-26 @ 17:27:31
URL: http://malinjnsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0