Illamående efter idag

Ouff vad jag mår illa efter idag. Har en konstig känsla vid bröstkorgen och känner bara lukten efter rått kött. Inte så konstigt eftersom jag har tillbringat hela dagen bakom charken och kryddat råa revbensspjäll, satt råa kycklingar på en ställning så de skulle grillas och stått och hackat grönsaker medan några ur personalen stod och skärde kött ur grisarna. Fy fan.. Tror nästan jag ska bli vegetarian. Efter idag när jag höll i en rå kyckling så såg jag verkligen den där hönan framför mig. Uvva.. :-( -Det kanske inte var en befodran? haha.

Jaha.. så ska vara där imorgon också.. och på fredag. Hur i helsike ska det gå utan att jag ställer mig och spyr rätt ut på all kött? Tja, det blir väl kanske lite extra tilltugg till kunderna ;-)

Fint jag skärde paprikorna va? :-D


Där hänger det tre stackars grisar i plastpåsar.

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Linn

Din tur att svara på frågorna i utmaningen! ;)

Kolla in frågorna hos mig.

2010-10-28 @ 20:11:18
URL: http://theworldfromhere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0