Idag mår man som gräddtårta

Nej inte direkt. Har varit på samma humör som igår men det är bättre nu till kvällen här.
Sitter och pratar med Malin på msn så det blir mycket skratt. Haha!

Idag har det inte hänt något speciellt. Praktiserat som vanligt och gjort illa mig ännu mer. Har totalt fyra plåster på fingrarna nu och skulle behöva ett i handen också, men det far bara av då. Osis.

Tittade klart på 7 säsongen på One Tree Hill igår. Det näst sista och det sista avsnittet så låg jag och bara grät. Haha, täcket var alldeles dyngsurt när jag skulle sova. Seriöst. Det var så sorgligt, fint och ah, allt! Haha, åh vad jag älskar den serien!

Mina händer efter idag: Fick ett nytt sår och ett mitt i handen..


Ser ni ärret på fuck you fingret? Det fiixade jag första dagen. Haha


Ett skärsår på handen också.


Det svider kan jag säga er!

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Zoofie

Men jecka, jag började titta på oth för typ två år sedan och jag har inte ens sett färdigt säsong 7 :o



Fin design du har skaffat :)

2010-10-22 @ 14:21:44
URL: http://zoofie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0