I think about you all the time

Borde egentligen läsa på lite mer om webbdesign, men bara jag öppnar alla dokument och ser dessa koder så mår jag illa. Varför i hela helvete ska JAG behöva lära mig det där? buhuhuhuuu :-(
Jag har så svårt att få in saker och ting i huvudet så det verkligen sitter fast där. Jag har en känsla av att det kommer gå åt skogen imorgon.

Idag var det skola då, för er som är lite efter och har missat det. For in och gjorde en galant redovisning om Kristdemokraterna i Samhällskunskapen. Sedan hade jag svenska där jag fortsatte skriva på min lyrikanalys. Alltså, jag analyserar en låttext. Går inge bra då frågorna är så himla svåra..
Efter skolan tog jag mig en sväng på stan. Letade efter ett par skor som jag kan ha i vinter och jag hittade ett par som jag la undan. Får se om jag köper dem. Kan inte riktigt bestämma mig.
De är ju fodrad, de är snygga och de är billiga om man jämför med alla andra liknande kängor som är fodrade.
Hittade lite annat små kraffs med som jag ska visa nedan. :-)

399 kr, so what do you think?


Svart nagellack, värmeskydd, nagelförstärkare och kroppspeeling typ.


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Zoofie

Lätt värt det! Måste hitta ett par skor jag med :o och en jacka :o

2010-10-04 @ 19:40:45
URL: http://zoofie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0