I could really use a wish right now

Hej!

Sitter här och ska alldeles strax slänga mig på golvet och göra en massa fysövningar. Måste verkligen ta tag i någon slags träning för jag känner mig verkligen ohälsosam när jag bara slänger mig i sängen direkt när jag kommer hem eller äter hur mycket gott som helst utan att sedan ens röra på fläsket. Jag har blivit alldeles för lat och det har jag blivit sedan vi började skolan. Sitter bara och känner mig stressad för det är så mycket i skolan men lägger mig istället i sängen och kämpar med att hålla ögonen öppen.
Tänkte jag skulle börja röra på mig lite nu när jag har prao men tror ni jag har orkat det då? Näe, får ingen motivation. Sitter bara här och ibland ligger och tittar på One Tree Hill. Jag har ingen motivation till något. Jag orkar inte ta mig i kragen och göra något. Det känns så meningslöst av någon anledning, ärligt talat.
Hur fan ska jag få tillbaka motivationen till allt? Så jag känner att jag klarar att göra skolarbeten och röra på mig på något vis? Känner att jag bara vill ta fram en tegelsten och släppa den i huvudet varje gång jag tänker tanken på att starta det jag ska göra.
Jag ägnar även hela min övriga tid till att tänka på det förflutna som jag borde lägga bakom mig och försöka glömma på något vis. Det går inte och jag vill inte... Fan åh..

Nu var det ju inte det här jag tryckte på att skriva ett nytt inlägg för att skriva, utan det var ju för det här:

Utöver all ångest jag har så har jag haft en mysig helg i Brunflo. Skulle gå på bio i lördags men det vart att vara hemma och mysa i soffan till Dansbandskampen i stället. Hejjar ju såklart på Patriks Combo eftersom de är från Östersund och han som sjunger är ju en gammal ''svärfar'' till mig och Malin. Haha ;-)

Jag och Malin har tagit en massa fula bilder, skrattat, tagit kort, besökt pappa och syskonen och löst lite korsord hemma hos henne. + Att vi har vräkt i oss en massa onyttigheter! Får se om det kanske finns någon normal bild som jag får Malins tillåtelse att ladda upp här. Har lovat att inte laddat upp något!

Men nu jävlar blir det golvet. HEJDÅ!


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: malin jönsson

"gammal svärfar" haha din mormor är rolig hon ! ;p

2010-10-18 @ 19:04:25
URL: http://malinjnsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0