From the moment we touched till the time had run out

Jaa.. har suttit här nu i kanske 30 min och försökt komma på hur jag ska börja detta inlägg. Men ah, hade i alla fall APU idag och jag var på Ica som jag skrivit i ett tidigare inlägg.
Kom dit och fick börja med att plocka upp varor. Fortsatte dagen med att plocka upp lite varor. Sedan hade vi lunch och efter det fick jag plocka upp lite varor och sedan fick jag plocka upp ännu mer med varor. Yeah, så har min praktikdag sett ut. Måste tilllägga att att jobba på Ica är riiiiiktigt is kallt! Har seriöst frysit så mycket att jag hackat tänder, fötterna har gjort ont för att de har varit kalla och mina fingrar ska jag inte ens nämna. Jag fick till och med ont i ryggen för jag stod och skakade så mycket.
Sedan såg jag något som jag aldrig har sett något äckligare förut. Uff!!
Skulle gå och lämna några backar med rostbiff i ett rum där de packar in och skär upp kött. Kommer in där och det hänger slaktade grisar i taket och det var en massa jävla köttslamsor som låg på borden omkring. Skulle gå in i ännu ett rum för att ställa ner backarna och där inne låg det en massa färskt kött som nyss blivit inslagen. Stank gjorde det verkligen! Näe usch.. Hoppas jag inte behöver gå in dit igen.. Det var verkligen hemskt att se de små stackars grisarna :-(

Jaaaaaaa... Vet inte riktigt vad jag ska säga nu mer. Hm.. Näeh, men jag ska väl ta och göra det gamla vanliga.. Lägga mig och se på One Tree Hill :'D


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Zoofie

HAHAHAH DU ÄR SÅ SÖÖÖÖT! Hur länge jobbade du idag?^^

2010-10-11 @ 23:12:33
URL: http://zoofie.devote.se
Postat av: lasse

haha såååå sött

2010-10-12 @ 13:34:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0