Freeeeeeedag hela veckan

Börjar inlägget med en massa hjärtliga gratulationer till min kära mamma som skulle fylla 40 år idag. Min lilla mamma skulle bli en liten tant idag. :c

Sitter i skolan nu och ska alldeles strax ha svenska. Slutar tidigt eftersom vi inte har historia idag. Skönt!
Min kära vän Elin ska följa med mig hem efter skolan idag och hon slutar vid halv 4, så det blir mindre skönt att måste vänta på henne. Men det gör jag så gärna, det är lätt värt det!
Kvällen spenderas då alltså med Elin och Idoltittande. Brukar aldrig titta på det och ärligt talat så kommer det att bli andra gången jag ser ett helt avsnitt någonsin. Första gången var med Elin och det var förra året då Erik Grönvall var med.

Men ja, nu börjar svenskan så jag ska se till att skriva klart min lyrikanalys nu.
Men ha det göttans!

Bild sedan 2007


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: luffi

Goo morron!!



Vill du vara med i dagens blogg?



Allt bra med dig denna fredag!? Kram

2010-10-08 @ 09:01:41
URL: http://www.luffi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0