Dark is the way, light is a place

Har lagt mig nu och ligger och lyssnar igenom Anberlins nya album. Tycker faktiskt att de gamla albumen är bättre än det här nya, men de här funkar också. Kanske om jag lyssnar på dem några gånger så kanske de fastnar. Vill ha det där lilla extra ja.

Idag har jag varit på ett betydligt bättre humör än vad det har varit de senaste dagarna. Fick göra annat på jobbet än att packa upp varor. Fick en, om man kan kalla det, befodran. Haha, nej men jag fick vara i charken idag och krydda revbensspjäll och sedan när de var färdiggrillad så skulle jag skära dem i bitar, lägga dem i påsar, sätta på prislappar och sedan lägga dem i värmedisken ute i butiken. Fick även hacka lite sallad och hjälpa Johanna med att hämta ut frukt och grönt och lägga upp dem där de ska vara.
Fick även sluta tidigare eftersom det inte fanns så mycket att göra så jag gick en runda på stan och försökte få lite inspiration om vad jag ska köpa för julklappar till folk. Alltså, det är så fruktansvärt jävla svårt!

Nej hörrni, nu ska jag ta och titta på ett avsnitt med One Tree Hill och sedan sova. Xoxo! ♥

Hahaha, bjussar på en gammal bild bara för att liva upp stämningen lite.

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0