Clean and fresh

Nu är det verkligen rent och trivsamt inne i mitt rum. Nu kan jag lägga mig och sova med ett gott samvete. Hihi.

De där fula tavlorna med en brun ram har alltid hängt där. Så fort jag fått
tag i en stor ram så ska jag antingen rama in min stora tokio hotel affisch
eller göra som Amanda, att rama in en massa gamla minnen bilder. Har en
massa som bara ligger och jag vill hänga upp men har ingen plats. Hm.



Mitt nya skrivbord. Sitter där just nu ;-)


Aw, ser ni Tokio Hotel väskan som hänger på stolen där eller?
Fick den av söt Zoofie när hon var i Stockholm i somras :')


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Zoofie

Haha söt Jecka ^^ erkänn, du hängde den där bara för att jag skulle se bilden ^^ hihi :)

2010-10-06 @ 23:16:38
URL: http://zoofie.devote.se
Postat av: Olivia

Sv; Hihi du är fin! :D

2010-10-07 @ 16:49:13
URL: http://olivialindqvist.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0