Blås en kyss och fyll min kvot

Wow. Sitter här vid ett ännu ett nytt skrivbord. Faktiskt ett riktigt snyggt som jag, för en gångs skull, är nöjd med! Haha, vitt och jätte fint. Passar in så bra till mina övriga möbler.

Skolan idag har varit helt okej. Började med att göra något slags test som tog 45 minuter klockan 8 i morse. Det var vi som var från Nordanstig som skulle svara på några frågor osv.
Sedan hade jag Grafisk kommunikation där jag gjorde klart min fest- affisch. Dagen fortsatte med Meko -Mediekommunikation och där efter prov i Webbdesign. Trodde det skulle gå åt helvete men det gick faktiskt ganska bra. Svarade på allt förutom en, och jag vet att jag har skrivit fel på en uppgift.

Nu sitter jag och lyssnar på Kent i väntan för att gå iväg och dansa. Ska bli så kul, som alltid!


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Zoofie

ahha med andra ord gick det sämre för mig x'D

2010-10-05 @ 23:41:21
URL: http://zoofie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0