2006/2007

Haha, var som sagt i Brunflo i helgen och då träffade jag såklart Malin. Vi kollade igenom hennes gamla bilder som är sedan 2006/2007.
Här är några bilder sedan hon var hos mig här nere i Gnarp för första gången, och det var då jag bodde kvar i vårat gamla gröna hus.





Spiderman glassarna!! Köpte såna hela tiden. ♥








Hade konfirmation. Fy fan vad denna dag var rolig. Skrattade så himla mycket!






Tittade på Torkel i Knipa


Min lilla vovve


En massa mys med min andra vovve


Malin också :')


Vi var och handlade åt mamma


Ouff, så tungt det var!


Malin ramla ner från datastolen och jag höll på att dö av skratt


Ansiktsmasker. Vi hade även gurkor för ögonen med.


Satt och dog av skratt på Fredriks rum. Kommer inte ihåg vad det var.


Titta på Micke och Molle och grät floder.


Vi poppade asgoda popcorn


Någon klant... MAAAALIN!!!


Våra fåglar som Malin var livrädd för. Haha :D


Det finns en massa mer bilder, och det är bilder som jag vet att jag inte får publicera för Malin och det är några riiiktigt fula bilder på mig. Haha!

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: malin jönsson

HAHAHAHHHAHAHA, bilder där vi bär icakassar så lekte vi ju jultomte ju x) haha! <333

2010-10-08 @ 21:40:27
URL: http://malinjnsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0