20 Oktober 2010 = PAIN

Att jobba på Ica är nog ingen bra idé. Jag tänkte på framtiden när jag ska söka jobb, extra jobb eller what ever det är jag kommer att söka. För denna dag har varit riktigt smärtfylld! Det känns som om att någon har slagit mig riktigt hårt med ett hjärnrör under fötterna, min fingrar och händer är alldeles sönderrivna så jag sitter med plåster just nu och att se slaktade grisar hängandes är fan skadligt för psyket. Hade en jävla dröm om dem där inatt.. Så, aldrig mer kommer jag att praktisera i en varubutik kan jag säga er! Att packa upp varor är fan så jävla tråkigt!

Mitt humör har inte varit på topp idag. Har haft en klump i halsen hela dagen så jag tänker gå och mysa till Kate Voegels röst som är helt fantastisk! Åh, önskar jag hade hennes röst.. Fann henne i One Tree Hill där hon är med och spelar en roll. Bjussar på fyra riktigt bra låtar med henne!

Manhattan from the sky


Lift me up


Forever and almost always


No good



Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Zoofie

Stackars Jecka :( kram

haha visst är det tråkigt att packa upp varor! x'D

2010-10-20 @ 19:14:39
URL: http://zoofie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0