19 Oktober 2010

Hejsan! Idag har det varit en rätt så bra dag om man inte räknar med mina nya rivsår på fingrarna efter att ha slitit och dragit i kartonger. Har bara packat upp och frontat som vanligt. Det är allt jag gör på dagarna.. Det blir tråkigt i längden! Trodde aldrig jag skulle säga det här men.. Det är nästan så man börjar sakna skolan lite. Eller ja, inte skolan men mina vänner. Det är inge kul att inte skratta eller prata skit med någon om dagarna. Huhu..
Men men.. Just nu sitter jag och är hur dansnödig som helst. Ska gå iväg om ungefär en timma och dansa. Det ska bli riktigt kul! Det är verkligen veckans höjdpunkt! Åh vad jag älskar't!

Filmade mig när jag dansade. Tycker jag är riktigt duktig.. Eller vad tycker ni? Ganska fräscha armhålor?


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0