You take my breath away, seriously

Fick sova längre idag än vad jag egentligen ska göra på torsdagar. Halv 8 väcktes jag istället för 5 imorse. Löve it! Klockan 8 åkte jag till Harmånger för att ta blodprov. Fick typ panik när jag satt där i stolen och hon tryckte in nålen i armen på mig. Jag satt och andades snabbt så hon fick sitta och säga åt mig att ta det lugnt. Eheh.
Men sedan var det över och jag åkte hem och lade mig och sov igen i ungefär 45 minuter. Sedan var jag tvungen att gå till tåget. Eller ja, jag fick åka dit eftersom det är ju världens jävla snuskväder här i Gnarp. Snöstorm med andra ord..
När vi var framme vid tågstationen så visade det sig att tåget var försenat, så jag fick sitta och vänta en halvtimma på den också. Tack och lov att det finns en liten stuga man kan gå in och sätta sig i och värma sig.
När vi kom fram till Sundsvall så satt jag och gruvade mig för att gå ut eftersom jag trodde det skulle vara samma väder som det är här i Gnarp. Men när jag tittade ut så skiner solen och det är vindstilla. Stört! Varför ska det vara snöstorm här i Gnarp för? Jo juste, det är ju Gnarp... Fjanthåla i Sverige bara.

Nu tänkte jag riskera mitt liv genom att gå ut i stormen för att gå till Ica. Jag måste ha en marabou digestive så jag kan äta bort mina sorger. Nerå, men jag är kvinna, vi behöver choklad! Önska mig lycka till! Får se om jag inte lyckas snöa igen eller blåser bort där ute. :-)


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: malin jönsson

hehehhe vad hände med "vi får inte äta godis förrän jag kommer hit nästa gång" "okej" .. Vad hände med det? fast du kan vara lugn, jag har inte heller kunna hålla de, hehe ;) <3

2010-11-25 @ 17:11:12
URL: http://malinjnsson.blogspot.com
Postat av: Zoofie

haahahha åh vad söt du är jecka! ^^

2010-11-25 @ 17:31:10
URL: http://zoofie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0