What about now?

GAAAH! Blir galen. Mitt huvud gör så fruktansvärt ont! Vaknade imorse av att jag hade lite ont i huvudet, och under dagen så försämrades det bara. När vi hade uppvärmning på idrotten började jag att må väldigt illa så jag var tvungen att kuta där ifrån för jag trodde att jag skulle spy. Jag vart alldeles röd i ansiktet och tårarna började rinna samtidigt som jag stod med armarna uppe i luften och bad till gud att jag skulle slippa få spy. Det slapp jag också, tack och lov.
Så jag satt inne i omklädningsrummet ett tag och vilade tills illamåendet gick ner lite och sedan bytte jag om.
Just nu mår jag inte illa men jag har ont i huvudet som aldrig förr. Alltså, det är alldeles som om att Bambam har varit här och slagit mig riktigt hårt i kolan. Poor me! :c

Igår kväll gjorde jag en massa historiefrågor, så ikväll ska jag se om jag lyckas göra lika många, om inte mer. Får se om jag klarar det eller om jag sätter mig och söker efter nya huvuden som är tillsalu på Blocket. Skulle verkligen behövas just nu hörreni!


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0