We'll let our heart beat guide us though the dark

Eheh, det har inte blivit ett riktigt inlägg idag som ni kanske har märkt. Men jag tror inte att det är någon som har kommit till skada för det. Ihihi! Ne, så jag tänkte skriva lite om idag då.

Imorse när jag stod och förskökte fixa håret, efter att jag hade klivit ur duschen, så kände jag att jag inte kunde gå och se ut som jag gör, så jag tog fram storsaxen och klippte.. Ehehe. Fast det blev ingen stor förändring. Klippte bara luggen för den var verkligen flera meter lång. Men det blev väl bra.. hoppas jag? hm..
Åkte iväg till skolan och hade Samhällskunskap och sedan Svenska. Efter det så slutade jag och jag hann med halv 3 tåget hem. Skönt!
Ikväll har jag inte gjort så himla mycket.. Har väl typ mest bara installetat The Sims 2/Jorden runt, så jag har väl suttit här som en geek. Men ack så skoj det är!

Ikväll när jag skulle hyvla lite ost till min limpmacka så tro på fan att jag skulle skära av mig min långa nagel på tummen... Snyft! :-( Fråga mig inte hur jag lyckades..


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0