"Vad i helvete har jag gett mig in på?"

Det var min första tanke när filmen precis hade startat. Redan i början när den första äckliga scenen med sågarna trodde jag att jag skulle dö. Jag trodde aldrig att jag skulle klara av att sitta kvar resten av filmen, men det gjorde jag. *stolt* Haha, nej men under hela filmen satt jag och bet i halsduken eller på handen, jag kunde inte sitta still i stolen för jag hade en sån jävla panik, blev tårögd för jag var så stressad, det gjorde ont i kroppen på mig när de torterades och jag visste fan inte vart jag skulle kolla när det sprutade köttslamsor. Jag kunde ju kolla bort men det kändes dumt om jag skulle missa något ur filmen, haha. Men jag tycker att filmen var bra och jag hade inte förväntat mig så mycket mer utav 3D effekterna, utan filmen får betyget 4/5 av mig. Den kunde ha fått högsta betyg om den inte hade förstört mitt psyke ;-P

Men innan filmen så gick jag och Zoofie och handlade och sedan åkte vi hem till henne. Jag var så himla trött och efter att vi hade varit där ett tag så somnade jag i soffan och Zoofie i sängen. Vaknade av att både Zoofie och Sam kollade på mig. Haha. Men när klockan närmade sig 8 så åkte vi iväg till bion och hämtade ut biljetterna. Vi fick sitta och vänta ett tag innan bion började. Men sen så började det en och en halv timmas äckligaste stund i hela mitt liv.



Zoofie i väntan på insläppet :-D

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Zoofie

haha det var awesome :'D

2010-11-13 @ 17:19:39
URL: http://zoofie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0