I miss so much of you I can't go on

Sitter i skolan och är stört trött och det känns som om att jag har andra världskriget i huvudet.. Har ont som bara den! Men aah. Håller just nu på att startar ett "företag" med Zoofie på Mediekommunikationen. Tycker vi är duktig ja med en riktig bra idé ;-)

Efter den här lektionen har vi webbdesign. Är inte en taggad b-b-brud för det inte. Så, kvart i 5 slutar jag. Ska be fröken om lov att gå lite tidigare så jag hinner med tåget som går 10 i. Ähähäh.

Näej, men nu hade jag väl inte så mycket att skriva. Längtar tills ikväll då det är dans. Wihoo! Måste även göra historian med -.- Men först måste jag titta på One Tree Hill. Var tvungen att börja på sista säsongen efter att jag hade kollat på det sista avsnittet i näst sista säsongen. Det är ju så sjukt alltså!!! :-o

Sådär, ha det så bra idag!

Hahahhah "Death *slick slick slick slick* Death". Så jävla rolig scen! :'D

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: malin jönsson

HAHHA du har väll sett den dära filmen? har du inte det så måste vi kolla på den nästa gång du kommer hit, jag har den på datorn :D <3

2010-11-09 @ 18:52:38
URL: http://malinjnsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0