Måndagen efter 4 veckor

Sitter här ja i linne, tjocktröja och ett par sköna stickade tofflor på fötterna och lyssnar på musik. Så skönt att bara sitta och lyssna på musik i min ensamhet. Men ska väl snart ta och kolla klart på sista avsnittet av One Tree Hill. Dör. Det är så jävla spännande och så jävla bra.
Igår när jag hade lagt mig så låg jag och tittade på det ända till 2 i natt. När klockan var runt 12 så hade jag tänkt att släcka ner men det var ju så spännande så jag kunde verkligen inte låta bli att titta på nästa, och nästa, och nästa... Tårarna och snoret sprutade, fy faro vad det är sorgligt, bra och spännande!!!!

Var ju i skolan idag och det var inte såå jätte farligt som jag hade förväntat mig. Kanske berodde på att jag hade sovmorgon idag och bara hade två lektioner, vilket jag brukar ha på måndagar. Men imorgon, kliva upp halv 6 och komma hem halv 6. Det blir noooog en riktigt härlig dag.. not. Men ser faktiskt väldigt fram emot Grafen.

Detta fick mig på bra humör idag:

Mina senaste resultat.

Förresten, ser ni något nytt här eller? ;-) Hehehe, kunde inte hålla mig.

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0