This life is so sick!

Söndag idag. Får väl ta och skriva klart min novell antar jag. Har en sån jävla dålig fantasi och jag kan fan inte ens skriva så vi får väl se vad det är för nå jävla skit jag kommer att lägga ner hela min äckliga söndags gris helvetes tid på.
Helst vill jag bara sitta och stirra in i väggen hela dagen och försöka få ordning på allt som dröser omkring i mitt huvud. Jag är inte lat, utan jag har så mycket inom mig som jag inte vet hur jag ska få ut. Hur i helvete ska jag bära mig åt? Stoppa fingrarna i halsen och kanske spy ut allt?

Hur länge måste jag få känna det onda inom mig? Kan det inte bara försvinna?

Fan mamma, jag behöver din famn just nu. Snälla mamma, krama om mig inatt när jag drömmer. Hälsa på mig, för jag behöver dig nu!


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0