Trött Jessica

Sorry sorry för att jag inte uppdaterat på några dagar, men för er som har minne så har jag varit i Hoting hos min syster som jag skrev i några inlägg tidigare att jag skulle göra på lördag. Så i lördags satte jag mig på bussen upp. Jag har haft några riktigt mysiga dagar där uppe.

Jag har så jävla ont i magen. Det bubblar och har sig. Jag vet inte riktigt vart det ska komma ut något, om det är nertill eller upptill. Känns som om att jag ska spy samtidigt som jag måste sätta mig på toaletten en stund. Hehe, okej. Nog om detta.

Imorgon blir det staden då jag måste hitta en stor mysig halsduk som jag kan ha i vinter. Även mössa och vantar måste jag ha. Frågade Malin om hon hänkar på, men hon är en riktig segsnopp på att svara. Så jag antar att jag må åka själv.

Nej nu ropar momma min att hon vill spela 500. Så ska väl gå in och göra det då. Är riiiktigt trött!
Kommer ett inlägg imorgon eller något så ska jag lägga upp lite bilder sedan jag var i Hoting.

Ma råkes!

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: malin jönsson

Jag har ju svarat ! :D

2010-11-03 @ 00:00:02
URL: http://malinjnsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0