Torsdag

Hejsan!

Sitter vid världens segaste internet just nu. Det tog mig fan en kvart till att komma in hit för att skriva ett inlägg. Höh. Aja. Har väl inte gjort så mycket idag. Måste snart springa och kissa och sedan sätta mig och äta. Åker ikväll för att se på Saw 7 i 3D med Malin. Åh, har velat sett den väldigt länge och Malin ställde upp för att se den en gång till med mig. Hon såg den i fredags då det var premiär. Modig hon som vågar sätta sig och titta på den igen. Hihi. 
 
Fick veta datum till min operation som jag har väntat på sedan jag var 12 år, idag. Den 23 ska jag ner till Gävle för en litet besök. Sedan ska jag skrivas in den 2 december på sjukhuset och sedan den 3 blir det operationen. Tack och lov så slipper jag ligga kvar där i flera veckor som de sa när jag var där i våras. Jag behöver bara ligga kvar där över helgen och sedan måste jag stanna hemma från skolan i en vecka.
Det här innebär ju att jag missar dansuppvisningen i Gnarp den 4 december som jag sett så fram emot.. :c
Fy fan. Är så jävla livrädd. Det gör ont i mig redan nu. Bara tanken på att de ska skära och ha sig i min kropp skrämmer mig. Är väldigt rädd för smärtan jag kommer att ha.
Näeh, kommer böla sönder ögonen innan jag sövs ner....

Nej men nu måste jag verkligen äta!


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Zoofie

Men då kan vi komma och hälsa på i Gnarp iaf :)

2010-11-04 @ 23:48:55
URL: http://zoofie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0