Tell me darling, do you wish we'd fall in love?

Tjosan i trosan!

Idag har jag inte varit så överdrivet trött som jag alltid är varje dag. Det kan betyda att jag sov från 12 inatt till klockan 9 i morse. Det är så himla skönt att vi inte har 2 timmars graf första timman varken idag eller på torsdag.
Så istället för att kliva upp vid 5-halv 6 så fick jag kliva upp halv 10. Riktigt awesome!
Men imorgon är det veckans allra värsta dag! Måste kliva upp halv 6 och sedan komma hem halv 6. + Att vi har idrott och då ska vi ha fotboll. Dö.
Edit: Loggade in på Schoolsoft och såg att min historielärare skulle vara hemma imorgon så jag har ingen historia. Efter historian brukar jag ha en fet håltimma så jag börjar 12 imorgon med. Ännu mer awesome!

Om en liten stund ska jag gå iväg till Gnarps viljan och dansa. Har verkligen längtat som snor! Men innan måste jag fasiken göra klart historiefrågorna.... :-( Varför ska det vara så himla svårt att hitta svaren i boken för?

Näe, istället för att ladda upp en bild så lägger jag upp en låt som påminner mig väldigt mycket om en speciell tid från i somras.




- All the time, all the time

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0