Schema vecka 46

Alltså, säger bara det här: Störd vecka! Så många tankar, funderingar och känslor. - Men jag uppskattar veeeerkligen sovmornarna!
Men vet ni vad? Blev helt överlycklig när jag kom till skolan imorse. Det första jag hörde var att Jimmy, min historia lärare, hade skjutit upp historiaprovet vi egentligen skulle ha imorgon, så woho! Nu kan jag verkligen släppa ångesten jag har haft hela jävla veckan och plugga i en ganska lugn och ro.

Mitt schema denna vecka:


Imorgon är det fredag! Jag som har legat en dag före i kolan. Har känts som om att det var fredag idag och igår var det torsdag. Men nej, så var det inte. IDAG är det torsdag och inte igår, och IMORGON är det fredag och inte idag!
Det ska bli riktigt skönt att få gå på helg imorgon. Och världens sötaste Olivia aka Olli ska följa med mig hem efter skolan, så det ska bli riktigt kul att få träffa denna bakelse igen och umgås! :'-)




Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Olivia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

AHHH LÄNGTAR TILLS IMORN!! :D:D:D:D<3333

2010-11-18 @ 21:58:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0