Så jäääääävla typiskt mig alltså...

Sitter hos pappa nu tillsammans med Malin. Skulle egentligen vara på väg hem nu från bion, men när vi hade satt oss på bussen in och jag tog fram biobiljetterna så ser Malin att det är sfbiljetter, och här i Östersund finns det fan bara Biostaden. JAHA?! så vi fick väl åka in och sedan ta samma buss hem igen då. Men vi hann ju springa in och köpa ramlösa och marabou (men det säger vi inte högt *schh*).
Malin började skratta när jag skulle ta första klunken så jag började skratta och tro på fan jag fick kallsup och sedan sprutade ut allt jag hade i munnen ut på golvet.
Nej men jag och biobiljetter går fan inte ihop. Ska aldrig mer ta hand om biljetterna...

Nej men ska fortsätta digga curtan här nu med Malin. Haha, fy fan vilka kassa texter.. ''Munnen är din pärleport som sitter på en båt'' och han kan ju inte riktigt uttala engelskan riktigt heller... ''Notting to sink abatt'' Haha, men han är ändå våran man! ♥

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Zoofie

Haha Jecka och biljetter :) men den här gången var det ju en fördel för mig ;) för då kan Jecka och Zoffe se filmen :'D wie!

2010-11-05 @ 00:51:56
URL: http://zoofie.devote.se
Postat av: Linn

Du har då inte det lätt du sweetie! Hihi, men låter som ni fick mycket att skratta åt i alla fall. Du är så underbar och man blir så glad av dig. Även om det ibland innebär att du måste vara med om en del tokigheter först finaste. ;)

2010-11-05 @ 17:15:11
URL: http://theworldfromhere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0