Pain

Uff! Har haft så himla ont i magen hela jävla kvällen. Det har känts som om att någon har stuckit in knivar och sedan rört omkring..
Ne, gav upp med novellen. Satt fan hela dagen med att försöka komma på en bra början, men det gick ju som sagt som det gick... 
Jag har inte gjort så mycket mer ikväll än att legat i en fosterställning och tyckt synd om min mage. Jag har ingen aning om vad fan det kan vara. Så nu tänkte jag gå och lägga mig och sova så får vi se om den är bättre imorgon! Ska även upp asatidigt för att höra på Tokio Hotels nya låt!!! WOHO! FÅR INTE MISSAS!

Puss och godnatt! ♥


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Zoofie

Kanske är lite bra att jag följer onödiga bloggar som Mirres ;) haha. Jag kommer fortsätta skicka alla TH saker till dig sådär ^^ JÄMT! ^^

2010-11-21 @ 23:32:39
URL: http://zoofie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0