Nej jag kan inte dansa, det ser bara psykopatiskt ut

Ne, nu har jag äntligen kunna lägga mig. Har haft lite saker för mig ikväll så jag har inte kunna lägga mig fören nu. Kom hem från dansen kvart i 10 och sedan har jag duschat, packat idrottskläder, plockat på rummet (kan inte sova om det är rörigt) och sedan har jag valt kläder som jag ska ha imorgon som jag har lagt fram. Så nu ligger jag och pratar med stackars Malin som har råkat ut för den där parasiten i Östersund. :-(
Och hungrig vart jag.. Skulle sitta fint med en färsk limpmacka med hushållsost och ett glas oboy till nu ju. Aja, får vänta tills imorgon. 

Nej nu ska jag ta och förska sova. Hade ju velat somna med musiken i hörlurarna, men jävla bajs Jessica har tappat sin sladd till mobien som man kopplar in hörlurarna in i på skolan. Ibland bara älskar jag mig själv!

Snusk parasiten


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0