Nattinatt i nattmössan

Går nu och lägger mig och fortsätter och tittat på The runaways. Kollade på halva igår natt men orkade inte titta klart för klockan närmade sig 3.
Jag har även satt i natttandställningen som jag inte har haft i på flera månader, och jag kan säga att det gör ont! Måste börja anväda den igen, nu måste jag verkligen skärpa mig!

Idag har jag även suttit och pratat med tokan Olivia. Haha, vi har suttit och smidit planer om hur vi ska överleva ifall det är någon sjuk jävel som ska börja göra saw-lekar. Vi har plan a och plan b. Störtsäkert! ;-)

 

Godnattis! ♥


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Zoofie

THe Runaways är awesome!

2010-11-15 @ 00:13:50
URL: http://zoofie.devote.se
Postat av: Anonym

Hahahhahaha fan jaa det är ju störtsäkert! :D



Och btw, guuud vad fin bloggen din var! jag behöver göra om min med men koderna krånglar... blää :( Aja! :D PUSS PÅ DIG SÖTIS :D !

2010-11-15 @ 17:02:46
Postat av: Linn

Fiiiiiiiiiiiiiiiiina människor det där!

På så många olika sätt ;)

2010-11-15 @ 18:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0