Mina bejbiiisaaar :'-)

Awsi! Tokio Hotel har gjort nytt och jag är helt excited. På måndag så ska de spela upp en ny låt på en Grekisk radio som man kan lyssna på på internet, så även fast jag har sovmorgon på måndag så ska jag kliva upp asatidigt för att höra den nya godingen. Jag vet att jag inte kommer att bli besviken, för det har aldrig gjort mig det. Alla deras låtar är hur underbar som helst och jag kan lyssna på dem om och om igen och fortfarande känna pirret i magen, få rysningar och bara få det stora smilet i ansiktet. 

You ROCK!




Fan vad hungrig jag vart. Får gå och lägga mig och sova så jag kan äta frulle snart. Godnatt!

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0