Min humor ♥

Något som jag verkligen älskar är att skratta! Skratta tills mina tårar bara rinner, skratta så man viker sig, skrattar så man kippar efter luft och skratta så man får alldeles ont i magen. Det är ju det absolut bästa som finns!

Nu ska jag dela med mig av det som fått mig till att göra alla dessa saker.

Jag och Amanda gjorde den sommaren 2008.

Hahahah! Den bästa bilden!


Årets Balderbild....
















(Ta lite rivosto så blir du lycklig!)


Your sexy mother fucker






Hahah det är så mycket mer som jag inte kan visa.

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: ♥ Linn

HAHAH Jessis, vet då hur man ska få någon att skratta!!

Men det är ändå roligare att skratta tillsammans med dig tycker då jag ;) Misssssssssss you!

2010-11-29 @ 18:20:29
URL: http://theworldfromhere.blogg.se/
Postat av: Olivia Lindqvist

HAhahhhaha och nu sitter JAG och skrattar ensam i skolan! ;) Snygg humor! :D



Haha ja "Mums" är också snyggt! eller ja.. ALLT är snyggt :D



KRAMAR<3

2010-12-01 @ 13:12:29
URL: http://olivialindqvist.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0