Ingen rubrik idag e

Ligger här och skriver på min novell. Fantasin vill inte sammarbeta med mig, någonsin. Så ja, det är lite svårt att få ihop något här. Men har faktiskt skrivit nästan ett halvt papper, I am so damn good! not..

Imorgon blir det ingen skola för min del. Ska åka till Gävle sjukhus och höra lite information inför operationen osv. Det börjar dra ihop sig nu. Snart ska de hålla på att skära, såga och allt fan de ska göra med mig.. Jag lovar, jag kommer ligga och grina tills ögonen blir alldeles blodsprängda när jag sövs ner. Jag kommer vara så jävla rädd. Tänk om något skulle gå snett egentligen? Inte för att det är någon allvarlig operation men vad fan, vad som helst kan ju hända. Tänk om jag skulle råka vakna mitt under operationen? Eller tänk om jag skulle känna smärtan när jag ligger "nersövd", som jag läste i boken Aldrig mera äcklig. Då när tjejen skulle opereras så sa doktorn innan han sövde ner henne att hon inte skulle känna någonting, men hon kunde bara höra dem.
Men när operationen väl började så kände hon precis allt. Hon ville bara skrika men hon kunde inte röra sig eller något.
Tänk om det blir så för mig då? Vad fan ska jag göra dårå?
Jag vill göra operationen, men samtidigt så är jag så fruktansvärt rädd för den. Tänk om det inte blir ett bra resultat och jag får gå och se ut som världens jävla mongolid resten av mitt liv?
-Why me? :c


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Zoofie

Det kommer gå så otroligt bra och inget hemskt kommer hända :) och vi tycker om dig även om du ser ut som ett mongo :) hihi. nej men klart du inte kommer se ut så :) du kommer bli så fin, Jecka :)

2010-11-22 @ 21:46:59
URL: http://zoofie.devote.se
Postat av: far di

önskar jag kunde vara där hos dej. you are way to far away. älskar dej

2010-11-23 @ 01:10:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0