Hemma igen...

Känns inte bra att skolan börjar imorgon igen... Har verkligen njutit av att inte behövt sätta min fot i skolan på hela 4 älskade veckor. Men imorgon, då börjar allvaret igen.
Har väl prov den här veckan som kommer och jag har inte haft någon ork att ens öppna historieboken. Och då menar jag inte att jag har varit lat, utan att jag har inte mått så jätte bra psykiskt. Men får väl ta och göra det någon gång i veckan.
Jag har i alla fall haft ett sjukt roligt lov i Jämtland. Så jävla mycket skratt med Malin, haha fy fan.

Här kommer lite bilder från mitt lov. Inte så många, men några i alla fall! :-D

Hälsade på i Hoting några dagar. Myyys!


Storkillen är ute och kör motorcykel


Och bil


Bita på mosters kamerapåse




Busunge


MEEEN AAWH, GOSUNGEE! :') blit helt sjuk D: :')








Fika med syster yster


Var ute och gick en sväng. Theo var på dagis för er som undra


En äckligt jävla god chailatte fika med Malin på stan.


Spelade innabandy (mördarsporten) med pappa, Malin, lillebror och några av Niklas kompisar.
Bara för att Niklas kompisar ska ta i allt vad de har när det ska skjuta så jag får bandyklubban
rakt på tummen.. Buhu. Men jag och Malin vann ju i alla fall, eller hurå Malin???? ;-D



En liten jämförelsebild.. Poor me :'-(


Kolla vad asbra jag och Malin var. Efter mycket skratt och ras så lyckades vi äntligen.


Här är bara ett bildbevis för att jag dricker kaffe ibland. Får se om momma
kommer ihåg det nästa gång jag kommer upp då jag ska dricka en kopp.



Jah, tror inte att det var så mycket att visa nu. Ska väl ta och fixa lite på frontierville som jag typ inte har hunnit gjort så mycket på när jag har varit i Brunflo. Har inte haft tid så det är jätte mycket som jag ligger efter på. Snyft och gråt..
Sedan blir det Beck klockan 21:00. Får inte missa!

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0