Helg kalla helg!

Åh, sitter i min varma sköna säng med mina stora älsklingar på huvudet och bara spelar hög och bra musik. Försöker även värma mina fötter efter att jag har stått i en och en halv timma uppe på bersberget och sålt kakor för att samla in pengar till Nyköpingsresan, som är till våren, så vi kan ha våran dansuppvisning :-)
Det gick väl bra. Vi sålde några burkar men det var så jäkla kallt för fötterna och händerna. En och en halvtimma tog 665 år kändes det som. Men nu är det gjort och jag ska alldeles snart stoppa i mig lite varm mat och bara ligga och mysa i sängen med musiken. Eller ne, jag ska titta på min Tokio Hotel dvd. Hihihiih!

Ikväll får jag inte missa Dansbandskampen. Heja Patrik's Combo!

Någon fin själ där ute som skulle tänka sig kunna köpa en eller två.. Nej jag menar flera kaklådor av mig? Så slipper jag gå och knacka dörr och känna mig som en liten scout. Stödj våran nyköpingsresa så vi kan ha dansuppvisning till våren :'-) 50 Kr st! (DET ÄR JÄTTE GODA KAKOR!)








Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Zoofie

Åh, såna kakor är ett helvete att sälja. När min klass sålde dem så sålde jag och en kompis 60 lådor på en timme på gammhemmet. Testa där!



De översta är f.ö. as goda :)

2010-11-20 @ 16:45:45
URL: http://zoofie.devote.se
Postat av: Linn

Har själv nyss sålt... :(

2010-11-20 @ 17:57:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0