Hej och hejdå!

Alltså, idag har det varit en sån onödig dag då jag bara har åkt bil känns det som. Vi kom iväg halv 10 imorse och kom hem halv 6. Det ända vi gjorde där inne på sjukhuset var att prata lite om saker som vi redan visste och läkaren berättade igen om hur de ska gå till väga under operationen. Fan, det fick mig att bli ännu mer nervösare. *Gulp*
Ne, men det tog max 10 minuter där inne tills vi var klara. Det var liksom bara att gå in och säga hej och sedan hejdå på direkten.
Vi hade suttit och väntat i väntrummet i en timma också, dels för att vi var tidiga och för att vi fick sitta över min väntetid. Ah, jag är en trött Jessica i alla fall!
Om en timma så ska jag slänga på mig mina danskläder och sedan springa iväg och dansa. Kuuuuliiiit juu! :-D

Älsklingen följde även med :'-)

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0