Frusen i skolan

Sitter här ja helt frusen på Webbdesignen. Hon har stått där framme och visat oss hur vi ska göra idag med dagens uppgift. Fattade inte så mycket av det kan jag säga er. Men jag går göra mitt bästa.
Vill bara hem nu och sova! Guuu vad skönt det hade varit!

Ikväll är det dansis. En timma extra eftersom de ska ha en uppvisning på lördag. Ska bli skojsigt, men jag kommer vara nöfftrött efter åt. Alltså, jag menar att det ska bli skojsigt med en timmas extra dans, och inte dansuppvisningen på lördag. Fast det skulle ha varit grymt roligt att vara med på uppvisningen, men ja, det blir ju lite svårt när jag ligger på sjukhuset helt mörbultat.. eller nåt.
Imorgon är det ju onsdag, och då består dagen av: Historia, håltimma, samhälle, idrott och sedan Pof (projekt och företagande). På idrotten är det jag och Amanda som ska leda lektionen och då blir det Jazzdans. Hihi, nervöst men det ska nog bli kul! :-D

I love you

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0