Everything I see reminds me of you

Yeah! Tjo people! Sitter här ja och väntar på att klockan ska ticka så jag kan sätta mig på bussen in till staden med Malin. Måste ha en ny concealer och en ny halsduk. Måste springa in på något fik och köpa chai latte också, om det är någon som säljer. Fy fan vad jag har suktat efter en sådan i flera veckor nu. Sedan får vi se om vi töntar på oss och kanske testar en massa fula kläder. Hihi, det är alltid roligt!
HAHAHA kommer ihåg när Malin skulle testa en förliten klänning och när hon andades så skvatt en knapp iväg i en väldans fart. Det var så jävla roligt!

Tänkte sova till efter 12 åtminstonde idag eftersom jag har väckts mellan 8-9 varje morgon när jag har varit i Hoting eftersom Theo vaknade tidigt. Men i morse då så vaknade jag helt av mig själv först vid 7, sedan somnade jag om och vaknade vid 8 helt pigg. Kul.
Aja, låg kvar till klockan vart något runt 12 så klev jag upp och gjorde världens godaste frulle. Hehe, havregrynsgröt med en massa äppelmos och mjölk. Muhuuums vad det är gottans! Eller ja, det äter jag varje morgon här i Brunflo. Och sedan hoppade jag in i duschen.

Det var väl allt för mig just nu. Ha det bra allesammans!



Ah, känner mig så vacker idag! Mohaha.


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0