DåååååÅÅÅåå IIII våårt mööÖÖörka hUUUuuus...

Haha, kom på mig själv sjunga en massa Lucia sånger när jag stod i duschen. Åh, tycker det är så mysigt med Lucia. Speciellt Luciatågen. Fast då ska man ju vara med i själva tåget istället för att bara titta på. Jag tycker att det är så mäktigt på något sätt. 
Det var som när jag gick i åttan och vi hade ett Luciatåg på skolan. Jag stod och rös under varje föreställning vi hade. Men det var inte samma sak när vi gick i nian, för då hade vi en annan musiklärare som skulle ha med en massa töntiga låtar och det var någon föreställning som blev värsta fiaskot. Suck!

Jag hoppas vi kommer att ha ett Luciatåg på våran skola nästa år, för då skulle jag vilja vara med. Fast, det beror på om jag får med mig någon annan också, vill ju inte vara med själv heller. Hemska saker!


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Zoofie

Jag är på! :)

2010-11-23 @ 23:40:58
URL: http://zoofie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0