Come pain, come hurt, see the halo ha-ha-halo

Har för en liten stund sedan haft historia och blev då klar med Historia frågorna som jag har haft riktiga störda problem med. Anyway.. Sitter nu med tjejerna på deras Matte lektion. Ville inte sitta där ute alldeles ensam i det okända eftersom det är ju så mycket som händer.. ;-)
Sedan har vi håltimma, idrott och sedan Pof (Projekt och företagande) där vi är typ klar med uppgiften, så jag tror inte vi ska göra så mycket mer än att finslipa våra anteckningar för projektet. Just den här onsdagen är inte så hemsk faktiskt.

Imorgon ska jag ta blodprover klockan halv 9, men ska in till skolan igen efter. Kommer att missa Grafen ju.. Det gjorde jag ju även igår också. Buhu. :-(

Nej nu måste jag ta och ägna mig åt facebook. Vadå? Jag har ju håltimma ;-D ehehehehh, det var inte ens kul det där.




Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0