"Bajssjukan" i Östersund

Min helg tillbringade jag i Brunflo tillsammans med världens sötaste Elin. Vi har kollat på film, varit i stan och även kollat på Dansbandskampen i lördags. Malin kom även ner och joinade, så vi tryckte i oss en massa jävla chips, dipp, godis och dricka. Ehehe..
Men jag har haft en sjukt mysig och rolig helg med Elin! Du måste följa med mig upp igeen juu! :-) ♥

Vi har inte kunnat använda något vatten heller. Om vi inte kokade det i minst 1 minut så. Nej men det var för att det hade blivit någon läcka ut till Storsjön. Det var en massa avföring i vattnet så man blev sjuk om man drack det. Så ja, det första jag gjorde när jag kom fram var att tvätta händerna i bajs, till maten drack vi saft med bajs, till kvällen tättade jag ansiktet i bajs, borstade tänderna i bajs och sist men inte minst drack jag ett glas med bajs. Känns ju kul. Jag får väl hoppas på att jag slipper det vattniga diarrét.. Fy helsike vad jobbigt det skulle vara! Stackars pappa och momma.. :-(

Ikväll när jag klev av bussen här i Gnarp så åkte jag direkt till Bäling där jag skulle jobba för att samla in lite pengar till Nyköpingresan. Det var bara jag och Amanda där så vi jobbade på flitigt och pratade en massa.
Vi satte klisterreflexer på pinnar som sedan ska stå ute vid vägskanten.

Duktig tjej




Sådär ja! Efter att vi gjort väldigt mycket så åkte vi hem.


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: malin jönsson

+ en morot med bajs! ;)

2010-11-28 @ 23:15:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0