Årets första vurpa - Check!

Alltså, idag när jag vaknade och tittade ut så möttes blicken utav en hemsk syn. Jo, tro på fan att det är världens snöstorm ute då. Jag som har bönat och bett till gubben vinter att han ska ge fan i att häva ut en massa snö. Men den gubben är ju helt vrickad!
Så det var väl bara till att ta dataväskan och gympaväskan med sig ut och försöka springa till tåget. Kunde inte se vart jag gick för det var mörkt ute och jag var tvungen att ha luvan nerdragen för att inte få något snusk i ansiktet. När jag går förbi Hudiksvallsbussen så halkar jag till. Måste ha sett lite sjukt ut för jag gled på ett ben, men som tur var så ramlade jag inte. Men det måste ha sett väldigt dumt ut för dem som satt i bussen...
Sedan kommer jag till skolan, har historia första timman. Andra timman hade jag håltimma så jag satt och drack varmchoklad och tittade på en massa Tokio Hotel klipp på youtube medan de andra hade matte.
Efter det så var det lunch, samhällskunskap där jag knappt kunde hålla ögonen öppna, sedan hade vi idrott och sist Prof (Projekt och företagande). 
När jag och tjejerna skulle skynda oss ner till bussen som ska ta oss till dit vi ska ha idrott så klart som fan så ska jag halka och pladaska rakt ner på backen, raaaaakt på rumpan. Inte skönt! Det kändes jävligt snyggt och jag tror fan att alla andra på Navet (bussstationen) tyckte det också. Eheheh.

Nu är jag hemma i alla fall. Är sjukt himla trött och hata mig inte nu.. men jag gör en ny header. Alltså, förlåt om jag byter så mycket men jag blir aldrig nöjd med dem. Jag tror på denna som jag gör nu och jag hoppas den åtminstonde kommer att sitta kvar resten av vintern i alla fall. Jag lovar att jag inte ska byta igen. (a)

Pöhwzz och Kjamiwzzar!

En gammal bild på mig från vintern 2008. Jag och Michaela var ute och lekte i snön vi.

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0