13 November

För precis ett år sedan idag så stod jag och hoppade, sjöng och skrek inne i Sundsvalls sporthall till Takida. Det var verkligen en underbar kväll. Den kvällen fångade jag och Amanda Robbans handduk som vi sedan delade på. Vi fick även ta ledigt från sista lektionen av snälla Mats så vi fick gå och träffa dem på en lite akustisk spelning och sedan få våra skivor signerade.
En av deras bästa konserter och en av mina bästa dagar!
Höll ju nästan på att börja grina när de kom in till Jack and Jones affären där vi stod och väntade på dem. Så slänger de en blick på oss och jag blev alldeles tårögd. Haha.






Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Zoofie

Haha du var så sööööt på jack and jones :) hih

2010-11-14 @ 15:02:50
URL: http://zoofie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0