Torpshammar

Idag har jag varit en riktigt duktig tjej! Jag har dammat och dammsugit hela mitt rum och även dammsugit inne på toaletten här på övervåningen och skurat duschen.
Sedan idag har jag inte gjort så mycket. Jag är helt fast i Vännerserien så jag har kollat lite på det. Är snart klar med säsong 6 av 10. De är så himla roliga!

Jag satt och tänkte på när jag var i Brunflo sist och jag och Malin satt och tittade på filmen Tillsammans. Den där lilla killen som heter Pär Hammar i Tsatsiki var med och jag och Malin satt och försökte komma på vem han va eftersom vi kände igen honom så mycket.

Malin: Nej men det är ju han från Adam och Eva!!
Jag: Nejje det är ju han Torpshammar i Tsatsiki!

Haha, det var så himla kul! :'-)

Nej nu ska jag starta ännu ett avsnitt av Vänner. Hihi! Ha det bra :-)

Hittade ingen större bild.

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0