Tokio hotel tävling på Kenzas blogg

Zoofie, du gör mig törögd. Åh, vilken underbar människa du är! ♥

Var in på Kenzas blogg och såg att hon hade en tävling om en massa Tokio hotel saker. Jag skrev ner mitt bästa Tokio hotel minne och efter att jag lagt upp det ser jag att även Zoofie är med och tävlar.



" Åh! Jag vill vara med ^^ min email är iaf [email protected]

Mitt roligaste TH minne är i våras. Jag länkade tävlingen på OKEJs hemsida till en kompis som skulle på deras konsert i Sthlm. Hon tävlade. Vi satt och pratade lite om vad hon skulle göra om hon vann. Jag trodde inte hon skulle vinna. När vi var påväg in i skolan igen efter lunchen fick hon ett samtal av en tjej på OKEJ som berättade att hon vunnit! Vi skrek allihopa! Hon stod där och grät av lycka, jag började nästan gråta jag med.

Jag blev så lycklig för hennes skull då det var hennes högsta dröm, den blev äntligen sann! Tack vare en länk jag skickat till henne! Gissa vem som tänker få detta om jag vinner? ;) Jo just det, hon! "



Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0