Takida

Åh, jag vill så gärna på en Takida konsert i sommar! Fan att de inte ska spela på Storsjöyran som de gjorde förra året eller på Gatufesten. Nåja, jag får hoppas att det kommer en spelning här i närheten så fort som möjligt!

Allra första gången jag såg dem. 9/8-08 i Sundsvall


Och då var Backyard babies förband.


Andra gången jag såg Takida var på storsjöyran 30/7 - 09


Tredje gången jag såg dem träffade jag även dem..


och fick autografer. Jag höll på att börja gråta när de kom och gick förbi oss.


Fjärde gången jag såg dem var under samma dag fast på kvällen.


Och då var Sonic Syndicate förband.


Efter konserten var jag alldeles lycklig över att ha fångat Robbans handduk tillsammans med Amanda så vi klippte av den på mitten. Köpte även en "flagga" som jag inte har hunnit hänga upp än. Vet inte vart den ska sitta bara.


Det är så underbart att få vara på en konsert med dem. Det är som att sväva på moln under konserten och sedan störta pladask rakt ner i golvet när den är över.
Jag vill, jag vill, jag vill se dem nuu!

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: sandra

Dom kommer ju till bollnäs den 4 juli elr nå :)

2010-05-27 @ 11:18:07
Postat av: Svenstella

This is a truly fantastic site, which I stumbled upon through google, I must say it has been a pleasure viewing this site and I am very happy that I found it, excellent content, keep up the good work and good luck.

2011-05-23 @ 17:50:01
URL: http://svenstella.blogger20.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0