Sommartider hej hej sommartider!

Aloha mina kära läsare! Idag har det varit ett sånt fint väder att man skulle tro att sommaren är här nu.. eller är den det kanske? Alltså shit.. Jag går ut första ring om cirkus 3 veckor. Och DÅ är det sommar mina damer och herrar. Det går så läskigt fort alltihop!

Idag har allt gått bra. Hade matte första timman, sedan hade jag svenska och engelska då vi hade betygsamtal. Jag har G och kan höja till VG om jag klarar två prov till som jag ska göra nästa vecka. Tänk vad kul om jag får VG i engelska A. Jag har alltid legat på G- och IG varning ända sen i 7an. Jag har alltid fått gått i såna där ''sär grupper'' för att förbättra min engelska. Jag höll inte ens på att få G i slutbetyg i 9an.
Fy faro vad mamsen min ska vara stolt, och det känns så kul!

Just nu ligger jag och lyssnar på någon skrikig In Flames låt. Rätt bra faktiskt! Jag ska sedan ta och lägga mig på golvet och göra lite fysövningar och sedan ta en snabbdusch innan jag lägger mig och tittar på vänner.

Här är klänningen när den sitter på. Jag ska även hitta en vit bolero som jag ska ha över. Hoppas bara att jag hittar någon fin. :-)

Ni kan tänka att jag är jätte brun på bilden så slipper ni bli bländad!



Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0