Som en citron i skolan!

Dagen började bra! Satte mig på bussen till skolan, jobbade väldigt flitigt på matten, hade svenska och sedan skulle jag ha ett litet engelska prov för att komplettera till ett VG. Men ska jag vara ärlig så har dessa prov gått åt helsike. Kom inte och säg ''Nej men det gick nog bra. Du klarar det ska du se'' osv. Jag vet att det gick rakt åt pipsvängen! Så nu är jag sur som en citron.
Nu är iallafall min Engelska A kurs över. Aldrig mer!

Jag har haft något emot min datakunskapslärare förut men har absolut ingen aning om varför?! Kanske för att jag skälv kuggade på ett prov jag inte hade hunnit pluggat till?
Varje gång jag möter honom är han alltid på bra humör, hejar så trevligt och ler alltid mot en. Nu tillexempel kom ham fram och gav mig en dumlegodis. Okej, nu låter det som om att han är peddo, men ni förstår vad jag menar! Visst, han kan vara sträng på lektionerna osv. Bara man sköter sig och gör som han säger är han snäll.
Förresten, jag fick även G på Excell provet som jag trodde skulle gå åt fan. Så jag är glad för det :-)

Jag vill bara hem just nu. Sitter i skolan helt själv eftersom jag var så seg med provet att jag missade bussen hem. Nåja, nästa kommer inte föräns om en timma. Magen kurrar väldigt högt så jag hoppas att det inte är fullt på bussen. Stackars den som jag måste sitta bredvid då i såna fall..

Nej, jag ska väl försöka komma på ett sätt att fördriva tiden på. Orkar inte öppna något dokument och plugga.. Om ni bara visste hur jävla less jag är på skolan och alla jävla arbeten!



Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0